گردان: از همه تيم‌ها به پرسپوليس نزديك‌ترم/ كاسياس هم نمی توانست جای من را بگيرد!

 

گل: شهاب گردان دروازه‌بان ملی‌پوش ذوب آهن تصمیم خودش را برای جدایی از این تیم گرفته و فصل آینده به احتمال فراوان دیگر در اصفهان بازی نخواهد كرد. او از چند تیم پیشنهاد دارد ولی به نظر می‌رسد خودش تمایل دارد كه پیراهن پرسپولیس را برتن كند. شهاب در مورد وضعیت خودش و مسائل مختلف دیگر به سوالات خبرنگار سایت گل پاسخ می‌دهد.
مثل اینكه جدایی‌ات از ذوب آهن قطعی است؟
من دوست ندارم این اتفاق بیفتد ولی با شرایطی كه به وجود آمده است، جدا خواهم شد. باشگاه ذوب آهن نیز هیچ پیشنهادی برای تمدید  قرارداد به من نداده و در حال حاضر چند پیشنهاد خوب دارم كه باید آنها را بررسی كنم.
مذاكره‌ات با پرسپولیس تا كجا جلو رفته؟
من از همه تیم‌ها بیشتر به پرسپولیس نزدیك هستم ولی باز هم هنوز چیزی مشخص نیست. برای من این مهم است كه تیم سال آینده‌ام چگونه بسته خواهد شد و باید بدانم كه قرار است چه بازیكنانی در كنارم خواهند بود. با این حال به پیشنهاد پرسپولیس بیشتر از هر تیم دیگری فكر می‌كنم.
همچنان رابطه‌ات با منصور ابراهیم‌زاده بد است؟
اینطور كه شما می‌گویید نیست. من و ابراهیم‌زاده همدیگر را درك می‌كنیم و فقط مدتی پیش بود كه از او دلخور بودم و در همان مقطع مصاحبه كردم. من الان رابطه بدی با ابراهیم‌زاده ندارم.
محمدباقر صادقی در مصاحبه‌ای گفته كه هر وقت شهاب گردان علیه ابراهیم‌زاده مصاحبه می‌كند درون دروازه قرار می‌گیرد. نظر تو چیست؟
در این چند سال فقط یك بار علیه ابراهیم‌زاده مصاحبه كردم و آن هم زمانی بود كه اگر در یكی از بازی‌های ذوب آهن به میدان می‌رفتم به تیم ملی دعوت می‌شدم ولی ابراهیم‌زاده من را نیمكت‌نشین كرد. من چون دلخور بودم مصاحبه كردم ولی حالا نمی‌دانم چرا صادقی این حرف‌ها را زده است. من فكر می‌كنم او در حالت غیرنرمال این حرف‌ها را زده است. وقتی من با آمادگی كامل درون دروازه ذوب آهن قرار می‌گرفتم كاسیاس هم نمی‌توانست جای من را بگیرد و صادقی هم پارسال دروازه‌بان سوم تیم بود. وقتی من فیكس بازی می‌كردم قاسمی دروازه‌بان دوم بود و امسال آقای ابراهیم‌زاده از صادقی استفاده كرد.

 



 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط meisam
آخرین مطالب